Itt vagyunk, hogy minden kérdésedben segítsünk!

Bőrápolási rutinodhoz szeretnél ajánlást?

Használd rutintervezőnket, amivel lépésről lépre egy teljes arcápolási tervet tudsz összeállítani!

Bizonytalan vagy egy-egy termékkel, vagy használatával kapcsolatban?

Írj nekünk e-mailt, és 24 órán belül válaszolunk: info@szepsegrutin.hu

Rendeléseddel kapcsolatban merült fel kérdésed?

Írj az info@szepsegrutin.hu e-mail címre! A gyors ügyintézés érdekében a rendelésed azonosítóját kérjük tűntesd fel!

Rendeléssel, fizetéssel, szállítással kapcsolatos információk

Rendelési információk

A Szépségrutin webshopjában a rendelésedet bankkártyával tudod kifizetni. Ehhez a maximálisan biztonságos Stripe felületét alkalmazzuk. MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron és American Express kártyákat is elfogadunk.

Rendelést csak magyarországi címre tudsz leadni.

Szállítási információk
Fizetés után azonnal nekiállunk a rendelésed gondos csomagolásának, és vagy aznap, vagy a következő munkanap adjuk át a futárnak.

Kiemelt időszakokban (ünnepek környékén, hétvégét követően) a megnövekedett rendelésszám miatt 1-2 nap csúszás előfordulhat, így várhatóan a rendelésedtől számított 2-5 munkanapon belül megérkezik a csomagod, amiről e-mailen is kapsz értesítést.

Milyen csomagküldés közül választhatok?

A csomagok kiszállítását kérheted Express One házhozszállítással, vagy Foxpost automatába.

  • Házhoz szállítás díja: 1.290 Ft, 20.000 Ft felett ingyenes
  • Foxpost automatába: 1.090 Ft, 20.000 Ft felett ingyenes

Az Express One munkatársai a csomagokat munkanapokon, 8-17 óra között kézbesíti. 

A kézbesítést megelőzően e-mail értesítést küld a várható szállításról és annak időpontjáról.

A Foxpost csomagautomatába kért csomag a feladást követő 1-2 munkanapon belül érkezik meg, amiről sms és e-mail értesítés is érkezik. Az értesítés tartalmazza az egyedi nyitó kódot, amivel a csomag átvehető, illetve a pontos átvételi határidőt is, ameddig a csomag átvehető.

Hogyan ellenőrízzem le, sikerült-e a bankkártyás fizetésem?

Sikeres fizetésed után minden esetben kapsz tőlünk is, és a Stripe fizetési felülettől is egy visszaigazoló e-mailt. (Ez néha az e-mail spam mappájában landol).

A sikertelen fizetés okai lehetnek: fizetés közben az adatok megadásának időkorlátbeli átlépése, banki visszaigazoló kód (sms-ben küldött) megadásának elmaradása. Ez esetben se aggódj, a sikertelen / félbemaradt / megszakadt rendeléssel nincs teendőd, add le ismét a rendelésed.

Elállás és visszaküldés

A rendeléstől számított 14 napon belül dönthestz a termékek visszaküldéséről, azonban azokat csak bontatlan csomagolásban tudjuk elfogadni. Ebben az esetben a teljes díj visszatérítésre kerül számodra.

Hivatalos céginformáció
  • Cégnév: GSGB 24 Kft.
  • Székhely: 1182 Budapest, Bánffyhunyad u. 28.
  • Adószám: 32475218-2-43
  • Cégjegyzék szám: 01-09-426116
  • Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Elektronikus elérhetőség: info@szepsegrutin.hu