Itt vagyunk, hogy minden kérdésedben segítsünk!

Bőrápolási rutinodhoz szeretnél ajánlást?
Használd rutintervezőnket, amivel lépésről lépre egy teljes arcápolási tervet tudsz összeállítani!

Bizonytalan vagy egy-egy termékkel, vagy használatával kapcsolatban?
Írj nekünk e-mailt, és 24 órán belül válaszolunk: info@szepsegrutin.hu

Rendeléseddel kapcsolatban merült fel kérdésed?
Írj az info@szepsegrutin.hu e-mail címre! A gyors ügyintézés érdekében a rendelésed azonosítóját kérjük tűntesd fel!
Rendeléssel, fizetéssel, szállítással kapcsolatos információk
Rendelési információk
A Szépségrutin webshopjában a rendelésedet bankkártyával tudod kifizetni. Ehhez a maximálisan biztonságos Stripe felületét alkalmazzuk. MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron és American Express kártyákat is elfogadunk.
Rendelést csak magyarországi címre tudsz leadni.
Szállítási információk
Kiemelt időszakokban (ünnepek környékén, hétvégét követően) a megnövekedett rendelésszám miatt 1-2 nap csúszás előfordulhat, így várhatóan a rendelésedtől számított 2-5 munkanapon belül megérkezik a csomagod, amiről e-mailen is kapsz értesítést.
Milyen csomagküldés közül választhatok?
A csomagok kiszállítását kérheted Express One házhozszállítással, vagy Foxpost automatába.
- Házhoz szállítás díja: 1.290 Ft, 20.000 Ft felett ingyenes
- Foxpost automatába: 1.090 Ft, 20.000 Ft felett ingyenes
Az Express One munkatársai a csomagokat munkanapokon, 8-17 óra között kézbesíti.
A kézbesítést megelőzően e-mail értesítést küld a várható szállításról és annak időpontjáról.
A Foxpost csomagautomatába kért csomag a feladást követő 1-2 munkanapon belül érkezik meg, amiről sms és e-mail értesítés is érkezik. Az értesítés tartalmazza az egyedi nyitó kódot, amivel a csomag átvehető, illetve a pontos átvételi határidőt is, ameddig a csomag átvehető.
Hogyan ellenőrízzem le, sikerült-e a bankkártyás fizetésem?
Sikeres fizetésed után minden esetben kapsz tőlünk is, és a Stripe fizetési felülettől is egy visszaigazoló e-mailt. (Ez néha az e-mail spam mappájában landol).
A sikertelen fizetés okai lehetnek: fizetés közben az adatok megadásának időkorlátbeli átlépése, banki visszaigazoló kód (sms-ben küldött) megadásának elmaradása. Ez esetben se aggódj, a sikertelen / félbemaradt / megszakadt rendeléssel nincs teendőd, add le ismét a rendelésed.
Elállás és visszaküldés
A rendeléstől számított 14 napon belül dönthestz a termékek visszaküldéséről, azonban azokat csak bontatlan csomagolásban tudjuk elfogadni. Ebben az esetben a teljes díj visszatérítésre kerül számodra.
Hivatalos céginformáció
- Cégnév: GSGB 24 Kft.
- Székhely: 1182 Budapest, Bánffyhunyad u. 28.
- Adószám: 32475218-2-43
- Cégjegyzék szám: 01-09-426116
- Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
- Elektronikus elérhetőség: info@szepsegrutin.hu
